Reklamace

Na veškeré prodávané zboží se vztahuje spotřebitelská záruka minimálně 24 měsíců. Dle platných obchodních podmínek vzniká toto právo pouze spotřebitelům, nikoliv nakupujícím firmám, resp. podnikatelským subjektům. V případě reklamace pamatuje, že:

  • Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní od převzetí zboží do reklamace
  • Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu
  • V případě, že reklamace není uznána, zasíláme zboží zpět na náklady spotřebitele

 

 

Upozorňujeme, že vady způsobené nedůsledným zabalením zboží pro přepravu k reklamaci nebudou uznány jako součást reklamace.

 

Jak nejlépe postupovat?

  • Neprodleně nás kontaktujte na tel. +420 604 670 215, nebo emailem info@a-kotle.cz
  • Zašlete zboží na adresu: A-kotle.cz, Aloise Krále 11, Prostějov 796 01
  • Vaši reklamaci začneme bezprostředně vyřizovat
Více informací o reklamaci zboží viz Obchodní podmínky, článek 7.